Rozvoj funkcionality

Slovak

Evidenčný list dôchodkového poistenia elektronicky

Dátum: 
19.1.2016

Sociálna poisťovňa naďalej rozširuje elektronický zber údajov (EZU). Od 4. januára 2016 môžu zamestnávatelia posielať aj evidenčné listy dôchodkového poistenia v elektronickej forme a až 70 % túto možnosť už využíva. Bez nutnosti osobnej návštevy na pobočke získavajú viaceré výhody, ako okamžitý prehľad, kontrola zaslaných dokumentov, možnosť vytlačenia pre evidenčné účely, a ďalšie. Čítajte VIAC.

Úspešná integrácia procesného systému s portálom

Dátum: 
28.9.2015

F4S ukončila integráciu 2 z rady viacerých svojich systémov implementovaných v spoločnosti AEGON. Procesným spracovaním cez P4P-DMS sú teraz dokumenty automaticky sprístupnené aj v portáli WebAgent. Interní aj externí agenti takto získavajú kompletnú dokumentáciu k poistným zmluvám efektívnejšie, a to pri splnení vysokých bezpečnostných požiadaviek. Nadväzujúc na integrované riadenie dokumentov očakávame pokračovanie spájania ďalších systémov, resp. funkčných oblastí.

WebStock - inovatívne riešenie skladového hospodárstva

Dátum: 
06.05.2015

Po ročnom vývoji s úspešnou implementáciou predstavujeme nový systém WebStock, ktorý automatizuje evidenciu skladových zásob a všetkých činností spojených s nákupom či predajom tovaru v obchodnej organizácii. Zabezpečuje obojstrannú komunikáciu s pokladňami, spracovanie objednávok, dodacích listov, reklamácií, správu cenníkov, inventarizáciu, generovanie obchodných štatistík, a iné. Vývoj systému vzhľadom na nové požiadavky našich klientov naďalej pokračuje, a tak možno očakávať dopĺňanie nových prospešných funkcionalít v krátkom čase.

Lepší prehľad transakcií doplnkového dôchodkového zabezpečenia

Dátum: 
07.07.2014

Klientom doplnkovej dôchodkovej spoločnosti STABILITA d.d.s., a.s. sú sprístupnené nové služby portálu "STABILITA Portál". Sporiteľ má po prihlásení k dispozícii prehľad o aktuálnych obratoch na svojom účastníckom a poberateľ na výplatnom účte. Zobrazujú sa informácie o hodnote účtov, počte a aktuálnej hodnote dôchodkových jednotiek, ktoré je možné okrem aj stiahnuť a vytlačiť. Je to ďalší krok postupnej elektronizácie služieb pre klientov tohto významného poskytovateľa doplnkového dôchodkového sporenia. Podporu a rozvoj portálu "STABILITA Portál" zabezpečuje Factory 4 Solutions a.s. REFERENCIE.

Administrácia firemnej tlače s doménovou podporou

Dátum: 
07.01.2014

Systém Solution 4 Printing rozšírený o doménovú podporu, ktorá rozdeľuje administráciu firemnej tlače podľa organizačných zložiek alebo tzv. domén. Pracovníci majú po zaradení do domény na základe svojej vecnej príslušnosti sprístupnené iba vybrané dokumenty. Prehľad a tvorba ostatných typov dokumentov, ani správa tlačových šablón, nie sú k dispozícii bez zaradenia používateľa do príslušnej domény. Systém je nasadený v produkčnej prevádzke pre Aegon Slovensko.

Implementácia SEPA zvládnutá

Dátum: 
27.11.2013

Do systému pre správu interných fondov investičného životného poistenia IFA bola implementovaná podpora platieb vrámci Single European Payment Area (skrátene SEPA) - jednotného európskeho platobného priestoru. Zámerom SEPA je unifikácia domácich aj medzinárodných platieb medzi platcami a prijímateľmi. Okrem jednotného formátu prináša pokles nákladov na uskutočňovanie platieb a ich spracovanie v informačných systémoch. Používateľom IFA je AEGON Životná Poisťovňa.

Tagy: 

Registačný list zamestnávateľa v Sociálnej poisťovni elektronicky

Dátum: 
21.06.2013

Do produkčnej prevádzky EZU v Sociálnej poisťovni bol spustený nový elektronický dokument Registračný list zamestnávateľa. Pre zamestnávateľov sa tým opäť rozširujú možnosti elektronickej komunikácie so Sociálnou poisťovňou. Hlásenie zmien v registrácii a odhlásenie zamestnávateľa je odteraz možné vykonávať bez osobného kontaktu na pobočke a vypisovania papierových formulárov.

Tagy: 

METIS - systém pre plánovanie a manažment projektov

Dátum: 
28.01.2013

F4S zverejnila alfa verziu nového systému pre plánovanie a manažment projektov. Systém vychádza z open source produktu Task Juggler, v ktorom prebieha samotné plánovanie zdrojov a projektov. Našim príspevkom je webové používateľské rozhranie. V blízkej budúcnosti plánujeme rozšírenie o úplné projektové riadenie vrátane procesov a úloh. Demo alfaverzie je sprístupnené na http://demo.f4s.eu/metis.   

Factory 4 Solutions zverejnila formát účtenky Way4Pay

Dátum: 
11.10.2012

F4S zverejnila formát účtenky pre systém mobilných platieb Way4Pay. Použitie účteniek na platobných dokumentoch na strane vystaviteľov je voľné; spracovanie účteniek platobnými zariadeniami a systémami je však viazané na licenciu Factory 4 Solutions, a.s.. Systémy a platobné zariadenia umožňujú prenos účtenky prostredníctvom NFC, QR kódu alebo Pick-up kódu. Ďaľšie informácie nájdete na produktovej stránke www.way4pay.eu.

Popis formát a podmienok použitia sú súčasťou špecifikácie účtenky.

EZU aj pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti

Dátum: 
16.05.2012

Do prevádzky bol uvedený systém Sociálnej poisťovne pre Poskytovateľov zdravotnej starostlivosti (ZZD). Predstavuje ďalšie rozšírenie Systému elektronických služieb a Elektronického zberu údajov (EZU), ktoré realizovala Factory 4 Solutions a.s. ako subdodávateľ EMM, spol. s r.o. Cieľom systému je elektronizácia komunikácie poskytovateľov zdravotnej starostlivosti so Sociálnou poisťovňou.

Subscribe to RSS - Rozvoj funkcionality