Rozvoj funkcionality

Slovak

Podpora "Solvency II" v systéme IFA pre Aegon

Dátum: 
27.3.2018

Systém pre správu interných fondov (IFA) sme doplnili o nové funkcie v súlade s európskou smernicou "Solvency II", alebo v slovenskom znení tiež "Solventnosť II". Poisťovňa Aegon týmto prispôsobuje svoj informačný systém legislatíve, ktorá si kladie za cieľ zjednotenie poistného trhu v Európskej únii a zlepšovanie ochrany klientov. Regulácia je postavená na troch pilieroch: 1) Kvantitatívne požiadavky: napr.

MiFIR reporting transakcií

Dátum: 
2.3.2018

Factory 4 Solutions a.s. úspešne ukončila implementáciu denného reportingu transakcií s investičnými nástrojmi do obchodného systému PIC v súlade s požiadavkami Markets in Financial Instruments Regulation (MiFIR). Viac informácií o MiFIR.

Funkcie GDPR implementované do provízneho systému

Dátum: 
1.3.2018

Spolu s Československou obchodnou bankou, a.s. sme provízny systém (PrISBank) prispôsobili požiadavkám nariadenia Európskej únie o ochrane osobných údajov (GDPR). Nová  legislatíva prináša významné zmeny a povinnosti. PrISBank zabezpečuje automatické zabudnutie osobných údajov v definovaných intervaloch, s vopred nastaviteľnými lehotami zabudnutia pre rôzne typy evidovaných záznamov.

Evidenčný list dôchodkového poistenia elektronicky

Dátum: 
19.1.2016

Sociálna poisťovňa naďalej rozširuje elektronický zber údajov (EZU). Od 4. januára 2016 môžu zamestnávatelia posielať aj evidenčné listy dôchodkového poistenia v elektronickej forme a až 70 % túto možnosť už využíva. Bez nutnosti osobnej návštevy na pobočke získavajú viaceré výhody, ako okamžitý prehľad, kontrola zaslaných dokumentov, možnosť vytlačenia pre evidenčné účely, a ďalšie. Čítajte VIAC.

Úspešná integrácia procesného systému s portálom

Dátum: 
28.9.2015

F4S ukončila integráciu 2 z rady viacerých svojich systémov implementovaných v spoločnosti AEGON. Procesným spracovaním cez P4P-DMS sú teraz dokumenty automaticky sprístupnené aj v portáli WebAgent. Interní aj externí agenti takto získavajú kompletnú dokumentáciu k poistným zmluvám efektívnejšie, a to pri splnení vysokých bezpečnostných požiadaviek. Nadväzujúc na integrované riadenie dokumentov očakávame pokračovanie spájania ďalších systémov, resp. funkčných oblastí.

WebStock - inovatívne riešenie skladového hospodárstva

Dátum: 
06.05.2015

Po ročnom vývoji s úspešnou implementáciou predstavujeme nový systém WebStock, ktorý automatizuje evidenciu skladových zásob a všetkých činností spojených s nákupom či predajom tovaru v obchodnej organizácii. Zabezpečuje obojstrannú komunikáciu s pokladňami, spracovanie objednávok, dodacích listov, reklamácií, správu cenníkov, inventarizáciu, generovanie obchodných štatistík, a iné. Vývoj systému vzhľadom na nové požiadavky našich klientov naďalej pokračuje, a tak možno očakávať dopĺňanie nových prospešných funkcionalít v krátkom čase.

Lepší prehľad transakcií doplnkového dôchodkového zabezpečenia

Dátum: 
07.07.2014

Klientom doplnkovej dôchodkovej spoločnosti STABILITA d.d.s., a.s. sú sprístupnené nové služby portálu "STABILITA Portál". Sporiteľ má po prihlásení k dispozícii prehľad o aktuálnych obratoch na svojom účastníckom a poberateľ na výplatnom účte. Zobrazujú sa informácie o hodnote účtov, počte a aktuálnej hodnote dôchodkových jednotiek, ktoré je možné okrem aj stiahnuť a vytlačiť. Je to ďalší krok postupnej elektronizácie služieb pre klientov tohto významného poskytovateľa doplnkového dôchodkového sporenia. Podporu a rozvoj portálu "STABILITA Portál" zabezpečuje Factory 4 Solutions a.s. REFERENCIE.

Administrácia firemnej tlače s doménovou podporou

Dátum: 
07.01.2014

Systém Solution 4 Printing rozšírený o doménovú podporu, ktorá rozdeľuje administráciu firemnej tlače podľa organizačných zložiek alebo tzv. domén. Pracovníci majú po zaradení do domény na základe svojej vecnej príslušnosti sprístupnené iba vybrané dokumenty. Prehľad a tvorba ostatných typov dokumentov, ani správa tlačových šablón, nie sú k dispozícii bez zaradenia používateľa do príslušnej domény. Systém je nasadený v produkčnej prevádzke pre Aegon Slovensko.

Implementácia SEPA zvládnutá

Dátum: 
27.11.2013

Do systému pre správu interných fondov investičného životného poistenia IFA bola implementovaná podpora platieb vrámci Single European Payment Area (skrátene SEPA) - jednotného európskeho platobného priestoru. Zámerom SEPA je unifikácia domácich aj medzinárodných platieb medzi platcami a prijímateľmi. Okrem jednotného formátu prináša pokles nákladov na uskutočňovanie platieb a ich spracovanie v informačných systémoch. Používateľom IFA je AEGON Životná Poisťovňa.

Tagy: 

Registačný list zamestnávateľa v Sociálnej poisťovni elektronicky

Dátum: 
21.06.2013

Do produkčnej prevádzky EZU v Sociálnej poisťovni bol spustený nový elektronický dokument Registračný list zamestnávateľa. Pre zamestnávateľov sa tým opäť rozširujú možnosti elektronickej komunikácie so Sociálnou poisťovňou. Hlásenie zmien v registrácii a odhlásenie zamestnávateľa je odteraz možné vykonávať bez osobného kontaktu na pobočke a vypisovania papierových formulárov.

Tagy: 

Pages

Subscribe to RSS - Rozvoj funkcionality