poisťovníctvo

Likvidácia poistných udalostí automatizovaná vďaka P4P

Kategória: 
Dátum: 
8.2.2017

F4S zavŕšila implementáciu procesnej podpory ďalšieho z kľučových procesov poisťovne - likvidácia poistných udalostí. Nový modul je súčasťou systému Portal 4 Processes (P4P) pre AEGON Slovensko a.s. Riešenie riadi komplikovaný pracovný tok od registrácie poistnej udalosti, cez šetrenie a viacúrovňové schvaľovanie, až po vyplatenie poistného plnenia a kontroluje dodržiavanie termínov. Zároveň integruje viaceré informačné systémy poisťovne, vrátane načítavania poistných krytí, vytvárania a rozpúšťania rezerv, či spracovania novo doručených dokumentov.

Akceptácia DMS v rutinnej prevádzke

Kategória: 
Dátum: 
11.05.2015

Po úspešnej migrácii historických dokumentov akceptovala AEGON Životná poisťovňa, a.s. v rutinnej prevádzke systém pre centralizovanú správu dokumentov (DMS). Nový DMS komunikuje so 4 produkčnými systémami poisťovne prostredníctvom integračného servisného rozhrania. DMS pre Aegon vyvinula F4S na platforme Portal 4 Processes, ktorej súčasťou je procesný a integračný engine podporujúci procesné riadenie, workflow, a pohodlnú integráciu pôvodných systémov spoločnosti.

Zahájenie rutinnej prevádzky P4P v poisťovacej spoločnosti

Kategória: 
Dátum: 
07.01.2015

Procesný systém Portal 4 Processes (P4P) bol začiatkom januára 2015 nasadený do rutiny v spoločnosti AEGON Životná poisťovňa, a.s. Počiatočná prevádzka zabezpečuje komplexnú správu dokumentov slúžiacich pre komunikáciu s klientmi. Od návrhu zmluvy až po jej finálne potvrdenie, vrátane rozličných príloh a dodatkov, ako aj bežnej listovej či e-mailovej korešpondencie. Implementácia P4P bude v Aegone pokračovať rozšírením o procesné moduly celých obchodných prípadov.

Pokračovanie podpory EZU pre Sociálnu poisťovňu

Kategória: 
Dátum: 
03.11.2014

F4S uspela vo verejnom obstarávaní na dodávateľa služieb údržby, technickej podpory a rozvoja informačného systému Sociálnej poisťovne. Systém EZU je súčasťou prostredia zabezpečujúceho elektronickú komunikáciu medzi Sociálnou poisťovňou a jej klientmi, ktorými sú poistenci, zamestnávatelia, ako aj ďalšie spolupracujúce inštitúcie. Na poskytovaní služieb budeme spolupracovať s našim dlhodobým partnerom, spoločnosťou EMM s.r.o.

Štart procesného riadenia v Aegone s podporou P4P

Kategória: 
Dátum: 
27.10.2014

F4S nasadila do testovania procesný systém Portal4Processes (P4P) pre klienta AEGON Životná poisťovňa, a.s. Hlavným zámerom projektu je zefektívnenie a sprehľadnenie podnikových procesov naprieč poisťovňou. Začínajúc od jednotnej správy dokumentov, s postupným rozšírením na automatizáciu celých obchodných prípadov, t.j. poistných zmlúv. Vytvorili sme tak nové riešenie P4P na podporu procesného riadenia v poisťovacej spoločnosti, rýchlo a jednoducho prispôsobiteľné podľa špecifických potrieb a požiadaviek.

Subscribe to RSS - poisťovníctvo